Какво свършихме?
- Лого
- UX & UI Дизайн
- Стратегия
- Изработка на сайт
- SEO оптимизация
- Поддръжка на сайт
Благодарим за доверието!
Компанията „Фалкон 2020“ ни се довери за създаване на комплексно дигитално присъствие за своя уникален жилищен проект в квартал Траката в гр. Варна. Като инвеститор с визия и стандарти за качество на строителството и максимален комфорт на живущите, инвеститорът е вложил огромни усилия в проектиране на жилищен обект, който се отличава с практичност, естетика и уютна атмосфера. На Web Factor беше поверено предизвикателството да открои Saint Pavlos сред останалите на пръв поглед подобни жилищни сгради на пазара. Екипът ни оправда напълно очакванията на клиента като успя да презентира Свети Павлос по най-ефективния и мотивиращ за аудиторията начин.
Уеб сайт, който продава с високо качество!
Свети Павлос е уникален жилищен комплекс, който гарантира на живущите високо ниво на комфорт чрез отличните отличните разпределения на апартаментите, големият брой паркоместа, обособеното си зелено пространство и отличната си локация. Всичко това беше ефективно презентирано сред потенциалните купувачи. Беше провокирано активно търсене и предпочитание към сградата чрез всички канали на популяризация, което гарантира на инвеститора голям брой директни запитвания в още в начален етап на строителство.Saint Pavlos
За работата ни със Saint Pavlos
Въпреки агресивната конкуренция на пазара с недвижими имоти, фирма „Фалкон 2020“ успява да се открои като лоялен инвеститор, предлагащ жилища с фокус върху качеството на живот. Компанията залага на архитектура, която привлича купувачи с изисквания по отношение на комплексната функционалност на отделните жилищни части. С особено отношение към детайла, жилищен комплекс Свети Павлос е отличен пример за високите стандарти на компанията във всяко отношение.
Подобен проект би бил ценна част от портфолиото на всяка строително-инвестиционна компания и със сигурност заслужава оптимално функционален, естетичен и популярен уеб сайт.
При разработката на страницата на Saint Pavlos, екипът на Web Factor разработи всички необходими инструменти, които впоследствие спомогнаха за бързото натрупване на популярност сред таргетираната аудитория.
Беше създаден атрактивен, но максимално опростен дизайн, който позволява на всички предимства на жилищния проект да изпъкнат и да бъдат видими още на пръв. поглед за посетителите.
Бяха разпознаваеми визуални елементи, сред които лого, което е поставено на фасадата на жилищния комплекс. Ефективната SEO оптимизация на уеб сайта спомогна за привличане на огромен брой мотивирани посетители, които често отправят запитване.
Уеб сайтът на жилищен комплекс Свети Павлос даде възможност на Web Factor да вложи дългогодишния си опит в проекти в сферата на строителството и да създаде многофункционален проект с фокус към крайния клиент. Създаден бе проект, който отговаря предварително на всеки въпрос или притеснение на потенциалния клиент.
Защо уеб сайтът се оказа толкова успешен?
Разработеният от Web Factor уеб сайт на жилищен комплекс Свети Павлос се оказа необходимото „оръжие“ на инвеститора за комуникация с потенциални клиенти с високи изисквания. Качественото съдържание и добре планираната стратегия за популяризация дадоха възможност на компанията да разшири максимално както собствената си, така и популярността на конкретния проект. Въпреки максималната си опростеност, дизайнът страницата създава усещане за стил и максимална достоверност на информацията. За да бъде сайтът ефективен, беше снабден с голям брой инструменти и атрибути за лесна навигация, висока функционалност и бърза популяризация.
Разработен беше високо информативен изглед на сайта като резултат при търсене, който още на пръв поглед показва броя и вида на свободните апартаменти, както дата на последна актуализация.
Създадена беше начална страница, която едновременно акцентира върху всички предимства на сградата, свободните за продажба жилища и актуална информация от общ характер.
Интегриран беше видео клип с естетично онагледяване на обекта.
Беше разработено активно разпределение, което позволява да бъде разгледана цялата сграда, конкретен етаж или апартамент.
Бяха създадени мотивиращи бутони за свързване с инвеститора по телефон, както и форми за незабавно изпращане на съобщение.
Беше интегрирана активна карта с препратка към Google Maps с нанесени всички важни обществени и търговски обекти.
Беше осъществена ефективна SEO оптимизация във всички направления, която постигна оптимални нива на популяризация и предно класиране при търсене.
Какво постигнахме?
- Максимална популяризация на уеб сайта на жилищен комплекс Свети Павлос.
- Силен фокус върху безспорните предимства на проекта спрямо конкурентните предложения.
- Генериране на голям брой мотивирани директни запитвания от потенциални купувачи.
- Повишаване на бързината и броя на продажбите на актуалните апартаменти.
FAQ
Защо е необходима SEO оптимизация?
SEO оптимизацията е основният и най-ефективен инструмент за постигане на добро класиране в резултатите на търсачките. Тя е абсолютно задължителна, независимо от мащаба и целта на разработения уеб сайт.
Мога ли да постигна популярност без реклама в Google?
Google определено има алгоритъм, който гарантира много по-добра посещаемост и добро класиране при инвестиция в реклама. За да бъде ефективно използван рекламният бюджет е необходима добра стратегия за реклама в Google.
Как мога да накарам клиентите да пускат запитвания?
Важно е във всеки уеб сайт да има бутони, които да мотивират към контакт. Те трябва да се открояват и да осигуряват директно набиране или изпращане на съобщение от страна на потребителите.
Защо е важно да има отзиви на клиенти в сайта?
Реалните отзиви от доволни клиенти, които се визуaлизират в сайта от различни източници като Google и Facebook, повишават многократно нивото на доверие у потенциалните клиенти и съответно – броя на продажбите.